<body>
bonjour ~

Welcome fella! This blog gonna make you thrice times to think whether to read or close xD

: Tikek, 19yo, malaysian .
+ follow | twitter | ask me

chitchat:

tagboard here :)

recent update :
Raya dan result trial PMR ~!
written on August 28, 2012 @ Tuesday, August 28, 2012 ✈


Assalammualaikum.
Comel lah budak tu. Tapi aku takde lah secomel budak tu bila berfikir. Muka aku buruk giloss kalau berkerut fikir benda yang aku tak dapat buat. Yeah ! That's me ^^

Drop to the subject. Raya pertama aku pergi ke rumah terbuka menteri besar Johor Bahru. Pehh! Memang penuh bila aku masuk. Semua kaum ade kecuali bangladesh, vietnam, thailand dan yang seangkatan dengannya lah. Yang paling best jumpa dengan orang putih. Muehehe :3 Aku tak tahu dia ada kena mengena dengan menteri besar ke tak. Tapi kat depan pintu utama diorang ada. Handsome kot ! Biasalah putih. 2 orang lelaki, 2 orang perempuan. Yang lelaki, sorang dalam lingkungan budak form, yang sorang lagi dalam 20 tahun. Yang sorang pompuan cam still sekolah menengah and sorang kecik lagi. Comel ! Aku still ingat yang aku terpaksa salam menteri besar and ngan diorang dia. Mak aih malu betul eden time tu. Antara terpaksa tak terpaksa lah time tu. Habis dia dah hulur tangan, takkan aku nak buat donno je. Benganglah dia. Yang time menteri besar and anak dia, aku salam and cium. Orang tua kot. Tapi time orang inggeris tu, aku just salam and menonong jalan kedalam. Malu betul lah. Tapi lelaki yang terakhir tu aku salam tu and dia ada cakap ' Selamat Hari Raya ' Alahai sweetnya. Haha. Aku tahu dia just tahu cakap tu je. Tapi kan segak giloss dia pakai baju melayu & bersamping. Pehh ! Memang cam anak melayu tapi bezanya warna kulit. Yang pompuan lak cantik sangat ~! Diorang pakai baju tema warna biru and kuning. Lain corak tapi semuanya warna yang kena dengan tema. Seriously cantik. Aku tak jumpa sangat dengan kawan aku kecuali sorang budak India yang tak tahu mana boleh sesat sampai sini. Hehe. Nasib baik tak jumpa budak kelas aku. Kalau tak, aku tak tahu cam mana nak tumjuk muka. Aku ni tak reti nak senyum dengan orang kalau kat luar. That's fact okay.

Second pasal keputusan aku lak. Hurm. Haih. Fuhh ~! Tak tahu nak cakap apa. Tadi baru je aku check result, macam hampehh ! Memang hampeh giloss ! Tapi apa-apa pun alhamdulillah takde yang fail. Kalau trial ni ade jugak yang fail, aku dah tahu nak buat apa untuk lulus dengan cemerlang dalam PMR ni. Tak semua subjek yang aku dah dapat. Just 3 je untuk hari ni. Tadi pun aku dah check kat internet, just ade 6 je. Aku tak tahu mana lagi 2 subjek hilang. Muehehe :3

Hurm apa lagi nak citer sebelum aku meninggalkan blog ni tanpa berpenghuni. Takde kot.

p/s: aku malas nak update blog lagi. Penat. Aku akan jarang update kot lepas ni sebab PMR dah nak dekat.

Just that. Kbaiii ~!

Labels: ,


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life