<body>
bonjour ~

Welcome fella! This blog gonna make you thrice times to think whether to read or close xD

: Tikek, 19yo, malaysian .
+ follow | twitter | ask me

chitchat:

tagboard here :)

recent update :
Parents pergi KL ^-^
written on June 20, 2012 @ Wednesday, June 20, 2012 ✈


Assalammualaikum.
Baru balik dari sekolah. Terus capai lappy. Muehehe :3 Tadi patutnya aku ada kelas ELIT dan latihan sukan tapi semua cikgu tengah mesyuarat. So, batal. Hehe. Suka giloss. lol.

Nasib baik tadi tak jumpa budak yang semalam aku citer. Uncle bas aku amek cepat hari ni. Yeah ! Dan parents aku takde kat rumah selama 3 hari sampai khamis ni lah maksudnya. Makcik aku dekat KL sakit sampai masuk hospital. Saudara aku dari Indonesia datang melawat and nak stay kat sana sampai hari sabtu. Kalau diorang takde mesti parents aku balik hari ni jugak. Memang aku conquer lappy ni sampai kemalam lah jawabnya. Mata dah lah bengkak sebab tak cukup tidur. Hurm.

Hujan cam dah berhenti je >.< Hurm. malasnya nak pegi sekolah. Ada latihan ke? Adoi !

Just that. Kbaii.


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life