<body>
bonjour ~

Welcome fella! This blog gonna make you thrice times to think whether to read or close xD

: Tikek, 19yo, malaysian .
+ follow | twitter | ask me

chitchat:

tagboard here :)

recent update :
Sambutan Hari Guru
written on May 20, 2012 @ Sunday, May 20, 2012 ✈


Assalammualaikum and Annyeong. Comel tak dia? Tak bole amek dia sebab dia dah ada yang punya. Lol.
Ingat tak 16 Mei? Hari apa tu? Lah, tak tahu ke sayang? Teacher's Day lah. Haha.

Minggu tu periksa and masa hari guru ada beberapa orang yang ujian. Form 4 tak silap aku. Kesian diorang. Tsk Tsk. Tahun ni sambutan dia paling meriah. Aku rasalah -.- Hehe. Tema tahun ni warna biru and pink. Blink-blink baju cikgu. 

Ramai cikgu buat persembahan. Cam menyanyi, menari and main gitar ^-^ Ada budak form 2 buat persembahan Kpop guna lagu Genie - SNSD. Salute giloss dengan diorang sebab berani buat kat depan-depan budak yang entah minat ke tak. Lepas tengok diorang, aku terpikir nak buat gak tahun depan. Haha. Ingatkan nak menari atau menyanyi. Kalau menyanyi bole suruh Fahira sebab dia hafal lagu-lagu korea ni. Kalau aku suara sumbang. Haha. Kalau menari bole suruh sesapa pon. Siapa nak join comment lah entry ni. Sekolah aku kat SMK Kulai Besar. 

Sekarang nak share gambar jek :




Cikgu pompuan nyanyi lagu Kalau berpacaran and ... tak ingat lagi satu lagu.


Cikgu Ashiq sampaikan syair.





Ustazah ada suruh amek bergambar sekali tapi aku taknak sebab
 nanti mencacatkan gambar. Hehe tadelah. 
Aku malu nak amek gambar.


Senior aku dah active balik facebook dia and tadi aku baru dapat tahu yang couple fake dia tu orang lain. Bukan orang yang aku marah selama ni *dalam hati. Ahhh ! malunya >////<

Tu je kot. Aku dah ketandusan idea sebab penat sangat hari ni. Tak kan online mulai esok sebab ada exam :D 
Doakan saya lulus ya awak and good luck for your exam too.
Annyeong and Assalammualaikum.

Credit pic to: Arep Yong and Ustazah Raudhah.

4 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life