<body>
bonjour ~

Welcome fella! This blog gonna make you thrice times to think whether to read or close xD

: Tikek, 19yo, malaysian .
+ follow | twitter | ask me

chitchat:

tagboard here :)

recent update :
I need you friend !
written on April 28, 2012 @ Saturday, April 28, 2012 ✈



Hello peeps ! Lets read this entry. Sad entry I think?
Kawan aku yang paling rapat kat sekolah dah berhenti minat Kpop minggu lepas. Aku tahu sebab dia apa and aku hormat sangat-II keputusan dia. Tapi its difficult to me to stop and I will stop but little by little. Tapi jangan tanya sebab apa dia berhenti. Dia beritahu aku yang dia nak berhenti melalui FB. Aku just jawab 'ohh ... okay.' Sebab aku malas nak tanya banyak.

Sejak dia stop, aku tak tahu pulak yang dia pun kena jauhkan diri dari aku. Maybe berkawan dengan aku ni membebankan bagi dia. Dia terus berubah sikap and ramai kawan sekelas aku tanya pasal kitaorang. Aku just cakap tak tahu sedangkan dia yang tak nak bercakap dengan aku. 

Betul lah aku baca satu ayat ni yang mengatakan 
Jangan mengadakan 'Rakan Baik' dan anggaplah semua orang itu adalah rakan anda.
Sarah, aku ingat sampai bila-II apa yang aku cakap dengan kau waktu kita sama-II minat Kpop dulu. Kita cakap nak belajar sama-sama kat Korea, bukak kedai kat sana and melancong sama-sama kat sana *biasalah budak pompuan. Aku selalu share dengan kau pasal Kpop sebab aku tak tahu nak cerita dengan siapa sebab just kau je yang bersungguh-sungguh nak dengar cerita aku. Sekarang, aku tak tahu nak cerita ape kat kau and aku berusaha untuk tak cerita pasal Kpop depan kau but kau ...

Kalau betullah kau nak stop be fangirling and kau rasa kau kena ignore pasal aku. Buatlah sebab aku dah terbiasa seorang diri. Aku still sekolah kat situ pun sebab ade rakan baik iaitu kau and kelas 3RK2 tu. Tapi bila kat kelas, aku rasa dipinggirkan sebab tak tahu nak cakap topik apa.



Just nak cakap kat sini kalau aku dapat keputusan yang baik iaitu 8A dalam PMR tahun ni, aku buat keputusan untuk pindah. And bila time tu tiba kau tak perlu nak menghindarkan diri lagi dengan aku. Aku sayang sangat-II dengan kau tapi kau buat lagi camtu lagi walaupun aku dah cakap aku ni jenis yang cepat sulking.

And for 3RK2, just want to say here when that time come ... I'm pretty sure that you will very love that :) Sebab tak ada lagi budak garang kat kelas and plus annoying. Korang semua memang terbaik, Awesome and I will remember all moment that I have with you guys in this 3 years. Thanks and I'm sorry if I make mistake with you all :')

Aku buat entry ni sambil nangis and tu bermakna aku sayang sangat-II dengan kawan aku sebab aku perlukan orang yang bernama ' Sahabat '.

Truly said by Atika.
Just that. Kbaii~


4 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life