<body>
bonjour ~

Welcome fella! This blog gonna make you thrice times to think whether to read or close xD

: Tikek, 19yo, malaysian .
+ follow | twitter | ask me

chitchat:

tagboard here :)

recent update :
Buat 'Qilamulail' di rumah ustazah Raudah
written on April 23, 2012 @ Monday, April 23, 2012 ✈


Hello peeps ! How are you dear ? Hehe. Hope happy selalu je korang yek! Nak story lagi ~
Hari sabtu lepas cegu agama aku buat solat tahajjud kat rumah dia. Mean kena bangun pagi lah. Bila time agama kan kena gabung kelas, so yang datang kelas *bukan semua 3rk1 and 3rk2. Dekat 24 orang gak yang bertandang kat rumah cegu. Hehe. 

Sampai je kat sana dalam pukul 9.30 gitu, dah siap banyak terhidang makanan ringan and sambil tengok citer 'Jidin Sengal'. Makanan tu cegu buat banyak-II supaya buat kitaorang cepat-II mengantuk. Yelah, kan kitaorang kena bangun pagi. Dalam pukul 11.00pm masuk bilik and prepared untuk tidur. Hakikatnya sampai pukul 1.30am still belom tidur. Dah lah kena bangun pukul 3.30. lol.

Around 11.30pm kitaorang suruh Syieda citer pasal hantu. And aku ni kan suka menakutkan orang, buat lah suara terjerit sementara talking to Simsimi menggunakan tablet Syieda. Thanks tau Syieda bagi aku pinjam. Hehe. Lama gak aku guna dekat 2jam gitu. Lagi best cakap dengan dia. Diorang berbual aku, aku dengan tablet. sampai lah Farah and Izatul keluar untuk minum air. Aku ingatkan budak lelaki dah tidur, habis senyap je semua. Rupa-rupanya ....memekak kat luar. lol. Masa Izatul masuk jam kat dinding terjatuh, nasib baik tak pecah. Apalagi ustazah yang maybe terganggu tidur dia datang bilik kitaorang. Haha. Semua orang pura-II tidur. 

Pukul 3.30pm bunyi bising dari jam loceng tablet Syieda yang paling membingitkan -.- Ganggu jek. So, aku bangu, beratur, gosok gigi and pakai telekung untuk solat tahajjud. Lepas solat tahajjud, ade tazkirah pendek dari ustazah. Ustazah citer pasal Seekor beruang dan Seekor kucing & pasal dajal.

Lepas tu kitaorang pergi taman! Hehe. terkenang zaman kecik-II dulu. Yang ni aku just nak share gambar.

On the way nak pegi taman :)

Inilah tamannya

Aku, Sarah, Syieda and Farah


Haziq and Aiman

Syieda *aku tahu dia cantek <3

Syieda and Fatin

Sarah and me *just ordinary girl

Sarah <3 *bestfren forever <3

Fatin

Main galah panjang. Lelaki VS Pompuan. Siapa menang?
Mestillah pompuan.







This what we call friendship !
before this is rarely talked, but now we more closely





Okay, dah habis session kat taman. Now balik rumah ustazah untuk makan. Nyum ! Nyum !


Masa aku balik ustazah still tengah masak. 
Nak tolong tapi nanti ustazah halau. Hehe

Time ni aku dah balik dengan fixie Aiman. 
Thanks Aiman kasi pinjam fixie kau ..nasib baik tak jahanam. 
Hahaha



Nak tak? Alololo buat muka tomey lak.
p/s: nampak tak air yang Farah pegang? 
tu nama dia KokoMinda ! Ustazah jual*promote sikit




Ustazah and suami dia. 
Sweet couple ever. Haha :D

Ni dekat halaman rumah, main badminton.

Ustazah main badminton~
Siapa kata pakai jubah and tudung 
takleyh main badminton?*syieda punya ayat
Wootwoot! Fighting! Hehe

Ustazah kata dalam beberapa tahun lagi, 
dia akan makan hasil tanamannya.

Ibu and anak.
Ooppss! salah-II
Kakak and adik. Hhaha.

Buat pose Saranghae. Menyampah xD

All of them <3

Okayy, ustazah buat muka comel. Hahahah xD

Just that. Aku balik rumah dalam pukul 10.00am gitu.
Nak cakap kat sini yang bila dekat sekolah aku rasa janggal giloss nak tegur diornag. Tak tahu kenapa. Tapi bila buat solat tahajjud kat rumah ustazah rasa janggal tu terus hilang. Macam kitaorang ni dah lama kenal. Thanks ya sesapa yang sudi berkawan dengan rasa ikhlas sebab aku just ordinary girl :3
Ingat sampai mati korang semua <3

Dah lah tu, banyak giloss aku buat karangan ni. Hehe.
Kbaii ~



















0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life